Φάσμα Φροντιστήριο

Με εκατοντάδες μαθητές, οι υπεύθυνοι σπουδών και οι καθηγητές στα Φροντιστήρια Φάσμα, παρακολουθούν τις εξελίξεις στο εκπαιδευτικό σύστημα, προσαρμόζοντας την ύλη και ανανεώνοντας τις σημειώσεις με τρόπο κατανοητό και ενδιαφέροντα κάθε σχολική χρονιά. 

Εκτός από τη γνωστική ανάπτυξη, μέλημα μας είναι και η παροχή ψυχολογικής στήριξης στους μαθητές μέσα και έξω από την τάξη. Όραμα μας είναι η προσέγγιση κάθε μαθητή με ξεχωριστό τρόπο ώστε  να αναδειχθούν τα ταλέντα και οι δεξιότητες του ώστε να απογειώσει όλες τις δυνάμεις του για να πραγματώσει τα όνειρα του.

Με ολοκληρωμένα πακέτα διδασκαλίας, δικά μας συγγράμματα, σταθμισμένα διαγωνίσματα και υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού θέλουμε να προσφέρουμε σιγουριά στο μαθητή στα βήματα που επιλέγει να ακολουθήσει.

Σε συνεργασία με τον Σύλλογο Φροντιστών, παρέχουμε ενημέρωση σε θέματα Επαγγελματικού Προσανατολισμού που ασχολείται εξατομικευμένα με τον κάθε μαθητή.

Στη διάρκεια του σχολικού έτους πραγματοποιούνται  έως και 32 σταθμισμένα διαγωνίσματα σε κάθε τάξη, καθώς και εξετάσεις προσομοίωσης σε όλες τις τάξεις του λυκείου που οργανώνονται από την ΟΕΦΕ. Με τον τρόπο αυτό, εξοικειώνονται οι μαθητές μας  με την εξεταστική φιλοσοφία των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

   Στα φροντιστήρια φάσμα, με χρόνια εκπαιδευτικής εμπειρίας, είμαστε δίπλα στον κάθε μαθητή με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους ώστε να αντιμετωπίσει τις αυξημένες σχολικές απαιτήσεις διατηρώντας τη ζωντάνια της ηλικίας του.

Υπεύθυνοι Σπουδών

Κωνσταντίνος Κόλλιας Φυσικός
Ελένη Στεργίου
Φιλόλογος
Παναγιώτης Σινούρης
Μαθηματικός
Μπούσια Χριστίνα
Φιλόλογος
Σωτήρης Θανόπουλος
Χημικός
Με πάθος για τη διδασκαλία και τις φυσικές επιστήμες, και αμέριστη αφοσίωση στη νέα γενιά, ο Κωνσταντίνος είναι ένας έμπειρος εκπαιδευτικός με 25ετή πορεία στην ιδιωτική εκπαίδευση στην Πάτρα. Με κίνητρο τις εκατοντάδες πρωτιές και επιτυχίες των μαθητών γυμνασίου - λυκείου, ο Κωνσταντίνος δεν σταματά ποτέ να εξελίσσει τις διδακτικές του πρακτικές. Ευθύς, οργανωτικός και με χάρισμα στις διαπροσωπικές σχέσεις με μαθητές και γονείς, ο Κωνσταντίνος υπηρετεί την διδασκαλία σαν λειτούργημα, νιώθοντας έντονη την ευθύνη όχι μόνο να μοιράζεται τη γνώση, αλλά να εμπνέει ήθος, επιμονή και υπομονή, αξίες ανεκτίμητες για τους νέους, σήμερα και πάντα.
Κωνσταντίνος Κόλλιας
Φυσικός
Ονομάζομαι Ελένη Στεργίου και είμαι Φιλόλογος με εξειδίκευση στα Αρχαία και στα Λατινικά. Στη φιλολογία με οδήγησε η αγάπη μου για τη γλώσσα, στην εκπαίδευση η αγάπη μου για τα παιδιά. Και τα δύο τα υπηρέτησα και τα υπηρετώ πιστά εδώ και 25 χρόνια με διάθεση, μεράκι και πάντα προς το συμφέρον των μαθητών μου, στο πλευρό των οποίων στέκομαι όλα αυτά τα χρόνια προκειμένου να συμβάλλω και εγώ στην επίτευξη των προσωπικών τους στόχων στο πρώτο μεγάλο στοίχημα της ζωής τους. Για το σκοπό αυτό αναζητώ πάντα νέες πηγές γνώσης, βελτίωση των γνωστικών και ψυχοκοινωνικών μου δυνατοτήτων με οποιοδήποτε τρόπο: μέσα από σεμινάρια, εργασίες, συμμετοχές σε συνέδρια, συνεχείς ενημερώσεις, μεταπτυχιακές σπουδές. Με γνώμονα την αγάπη προς τους μαθητές μου δεσμεύομαι να συνεχίσω και στο μέλλον με το ίδιο κέφι, την ίδια σοβαρότητα και υπευθυνότητα να υπηρετώ το λειτούργημα της εκπαιδευτικού.
Ελένη Στεργίου
Φιλόλογος
Ευέλικτος και οργανωμένος εκπαιδευτικός επαγγελματίας με 20 χρόνια εμπειρίας διδασκαλίας με παράλληλη ικανότητα να εξηγεί περίπλοκες μαθηματικές έννοιες κατά τρόπο κατανοητό. Ικανότητα στη χρήση μοναδικών στρατηγικών διδασκαλίας για την αποτελεσματική συμμετοχή όλων των μαθητών και την καλλιέργεια ενός διασκεδαστικού και συναρπαστικού περιβάλλοντος μάθησης. Ενθαρρυντικός και υπομονετικός, παρέχει εξατομικευμένη και εξωσχολική υποστήριξη σε μαθητές που δυσκολεύονται με μαθησιακές έννοιες και μαθηματικά θέματα. Ανάπτυξη μιας εξαιρετικής σχέσης με τους μαθητές, τα μέλη του προσωπικού και τους γονείς για τη δημιουργία μιας φιλικής και υποστηρικτικής σχολικής κοινότητας.
Παναγιώτης Σινούρης
Μαθηματικός
Φιλόλογος με εξειδίκευση στη διδασκαλία Έκθεσης και Λογοτεχνίας. Κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία με κατεύθυνση: Κοινωνική θεωρία, πολιτική και πρακτικές στην εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Πατρών. Υποψήφια διδάκτωρ στη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Πανεπιστήμιο Πατρών. «Το μάθημα της γλώσσας και της λογοτεχνίας προκαλεί στο μαθητή αβεβαιότητα και αμηχανία λόγω της υποκειμενικότητας που το διακρίνει. Χρειάζεται μεθοδικότητα και επιμονή, εξάσκηση και καλλιέργεια. Απαιτείται η συνεχής τριβή με τον προφορικό αλλά και τον γραπτό λόγο. Γι’ αυτό, στο Φροντιστήριο Φάσμα, αξιοποιούμε το διάλογο στην τάξη προκειμένου οι μαθητές μας να έχουν καλές ακροάσεις και να αναγκάζονται να εκφράζουν τα επιχειρήματά τους, τις απόψεις τους. Παράλληλα, «εκθέτουμε» τους μαθητές μας στην ανάγνωση δοκιμίων, άρθρων και πολυτροπικών κειμένων, στη συγγραφή εργασιών και εκθέσεων, στην ανάλυση του λογοτεχνικού είδους. Στόχος μας, όλοι οι μαθητές μας να θέτουν ερωτήματα, να στέκονται κριτικά απέναντι σε κάθε θεματολογία, να αποκτήσουν δημιουργική – συνδυαστική σκέψη, να ξεκλειδώσουμε τη φαντασία και τις δημιουργικές δυνάμεις τους, να μπορούν διαμορφώνουν τον δικό τους προσωπικό λόγο. Στόχος μας, όλοι οι μαθητές μας να μαθαίνουν σε ένα φιλικό περιβάλλον, ώστε να αυξηθεί η αυτοεκτίμησή τους. Η υψηλή αυτοεκτίμηση θα τους κάνει μαχητικούς αγωνιστές, ικανούς να θέσουν και να κατακτήσουν τους δικούς τους υψηλούς στόχους. Προπάντων, όμως, στόχος μας είναι το καλύτερο για κάθε μαθητή που δίνει τον αγώνα του!»
Χριστίνα Μπούσια
Φιλόλογος
Σπούδασε στο τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Πατρών από όπου και αποφοίτησε. Ειδικεύτηκε στην Οινολογία και εκπόνησε τη διπλωματική του εργασία στην «Παραγωγή κρασιού με ακινητοποιημένα κύτταρα σε νέο στερεό υπόστρωμα (μήλο)». Το Νοέμβριο του 2000 κατά τη διάρκεια του Πανελλήνιου Συνεδρίου Χημείας με τίτλο «Ο ρόλος της Χημείας στην Κοινωνία και η Διδασκαλία της στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», συμμετείχε στην ομάδα ανάπτυξης της εργασίας «Η Συμβολή της Μουσικής στη διδακτική της Χημείας» και του αντίστοιχου μουσικού ψηφιακού δίσκου υπό την επίβλεψη του καθηγητή Ανόργανης Χημείας του Πανεπιστημίου Πατρών Ιωάννου Παναγιώτη. Κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής του θητείας στο Πολεμικό Ναυτικό τοποθετήθηκε στο Εργαστήριο Γενικών Οργανικών Υλικών όπου ασχολήθηκε με τον ποιοτικό έλεγχο υλικών που προμηθεύεται το Πολεμικό Ναυτικό. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και τις μαθησιακές δυσκολίες. Έχει εργαστεί ως ωρομίσθιος καθηγητής σε δημόσια σχολεία στο πρόγραμμα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και σε δημόσια Ι.Ε.Κ. όπου διετέλεσε και επιβλέπων Χημικός σε εργαστήρια. Από το 2010 είναι σταθερός συνεργάτης στο φροντιστήριο Φάσμα. Ήταν ιδρυτικό μέλος και τακτικός αρθρογράφος σε έντυπα και διαδικτυακά περιοδικά. Συμμετείχε ως ηθοποιός σε θεατρικές παραστάσεις και ήταν μέλος σε μουσικά συγκροτήματα.
Σωτήρης Θανόπουλος
Χημικός

Βιβλία δικών μας εκδόσεων